شناسهٔ خبر: 52509447 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پوشش امدادی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پایتخت با ۲۳۷ نیروی عملیاتی هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پوشش امدادی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پایتخت با ۲۳۷ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: امسال هم همانند سال های گذشته جمعیت هلال احمر در کنار دیگر ارگان های امدادی، پوشش امدادی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را در سطح پایتخت و دیگر شهرستان های استان تهران در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال جاری که بدلیل شرایط خاص شیوع کرونا بصورت خودرویی و موتوری برگزار می گردد، بالغ بر ۲۳۷ نیروی عملیاتی از جمله کارکنان، پزشکان، پرستاران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب ۵۷ تیم، پوشش امدادی این راهپیمایی در پایتخت را بر عهده دارند و بالغ بر ۱۰۰ نیروی عملیاتی نیز در سایر شهرستان های استان تهران، به پوشش امدادی این مراسم خواهند پرداخت.

فتحی گفت: در ۲۹ نقطه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران نیروهای عملیاتی حضور خواهد داشت که یک تیم ستاد فرماندهی مستقر در مسیر مراسم، دو تیم درمانی با اتوبوس های آمبولانسی، یک تیم پیاده در میدان آزادی، یک تیم پیاده در میدان انقلاب، یک تیم امداد هوایی در فرودگاه مهرآباد و ۱۷ تیم دیگر با خودروهای عملیاتی و آمبولانس در نقاط مختلف مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهند داشت تا در صورت نیاز، خدمات امدادی درمانی خود را به هموطنان ارائه دهند‌.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: ۲۸ دستگاه خودروی امدادی شامل آمبولانس، خودرو های عملیاتی و پیش رو، اتوبوس آمبولانس، خودروی نجات، موتورلانس، خودروی فرماندهی و خودروی ارتباطات در پست های امدادی درمانی از پیش جانمایی شده مستقر و خدمات خود را به هموطنان ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما