شناسهٔ خبر: 52506648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در قم

خبرگزاری صداوسیما

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ قم از سوی پلیس راهور استان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ سرهنگ غلامرضا صدفی، فرمانده پلیس راهور قم با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بنا بر مصوبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مسیر ویژه راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن، همانند سال گذشته به صورت خودرویی و موتوری است و بر این اساس در مسیرهای تعیین شده محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: مسیرهای تعیین شده برای خودروها شامل تقاطع حجتیه، تقاطع شهدا به سمت میدان روح الله و مسیر‌های منتهی به بلوار پیامبراعظم (ص) است.

سرهنگ صدفی ادامه داد: برای حرکت موتور سیکلت ها نیز مسیر تقاطع بلوار عماریاسر و خیابان انقلاب به طرف تقاطع سجادیه، بلوار سمیه، بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شده است.

فرمانده پلیس راهور قم تاکید کرد: از ساعت ۶ روز جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ توقف هرگونه وسیله در محل رژه موتوری و خودرویی ممنوع بوده و در صورت پارک وسایل نقلیه با جرثقیل به محل دیگری انتقال داده خواهد شد.

صدفی با بیان اینکه تجمع موتورسواران ساعت ۹ صبح از تقاطع بلوار عمار یاسر و خیابان انقلاب شروع می‌شود، گفت: مسیر حرکت موتورسواران از تقاطع بلوار عماریاسر و خیابان انقلاب به طرف تقاطع سجادیه، بلوار سمیه، بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد مقدس جمکران است.

وی افزود: محل تجمع خودرو‌های شرکت کننده در این مراسم تقاطع حجتیه و میدان روح الله است.

رئیس پلیس راهور استان قم، گفت: مسیر راهپیمایی خودرویی میدان روح الله، تقاطع ناشران، میدان معلم و بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسجد مقدس جمکران می‌باشد.

<div id="video-display-embed-code_7621933"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3358782/7621933?width=400&height=300"></script></div>

سرهنگ صدفی اضافه کرد: با توجه به نحوه برگزاری مراسم رژه موتوری و خودرویی و افزایش حجم تردد‌ها و احتمال وقوع ترافیک از کلیه همشهریان انتظار داریم به منظور اجرای هر چه با شکوه‌تر این مراسم از پارک دوبل و رها کردن خودرو‌ها بدون راننده در مسیر برگزاری مراسم خودداری کنند.

فرمانده پلیس راهور قم از شهروندانی که قصد حرکت در این مسیر‌ها را دارند خواست حتما از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

نظر شما