شناسهٔ خبر: 52501938 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با معرفی ۳ محصول؛

آخرین رویداد نونمایی سال ۱۴۰۰ اسفندماه برگزار می‌شود

آخرین رویداد نونمایی ۱۴۰۰ در تاریخ ۸ اسفند ماه با معرفی ۳ محصول فناورانه در حوزه صنعت مالی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آخرین رویداد نونمایی ۱۴۰۰ در تاریخ ۸ اسفند ماه با معرفی ۳ محصول فناورانه در حوزه صنعت مالی از سوی پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

پارک فناوری پردیس در سال ۱۳۸۱ تاسیس و هم اکنون به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه توانسته است میزبان ۴۰۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان باشد. شرکت‌های عضو پارک توانسته‌اند با تکیه بر دانش بومی شده و توسعه فناوری‌های روز دنیا، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ محصول در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد شیمیایی، الکترونیک، مخابرات و … به بازار عرضه نمایند که هرکدام جایگزین نمونه‌ی خارجی و یا رفع‌کننده نیاز‌های جامعه است.

پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار این محصولات و با هدف معرفی بیشتر و بهتر محصولات به جامعه، رویداد «نونمایی» را برگزار می‌کند. در این رویداد که ۸ اسفند ماه سال جاری در هتل اسپیناس خلیج فارس برگزار می‌شود سه دسته محصول شامل رایبد: آبین - مدیریت خدمات میدانی (FSM) و لامپ - راهکار پرداخت؛ مانی‌یار: کارخانه پرداخت آنلاین؛ دیپس: پرداخت تعاملی معرفی شده و امکان مذاکره برای دریافت اطلاعات بیشتر وجود خواهد داشت.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌تماس ۰۲۱-۲۸۴۲۹۷۰۹، دبیرخانه اجرایی رویداد (شرکت نوروبیز)، تماس گرفته و یا به آدرس www.nonamayi.ir مراجعه کنند.

نظر شما