شناسهٔ خبر: 52497596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بهمن تماشایی؛

جشن مجازی یوم الله ۲۲بهمن در خراسان جنوبی

جشن مجازی یوم الله ۲۲بهمن از طریق مراجعه به www.bahman ۱۴۰۰.ir برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان اعلام کرد: امسال مردم به صورت خودرویی، موتوری و  مجازی جشن ملی و بزرگ ۱۴۰۰ را رقم خواهند زد.

حجت الاسلام احمد ملایی، با اشاره به شیوع ویروس امیکرون و ضرورت حفظ سلامتی مردم گفت: علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری، با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صداوسیما و سازمان فضای مجازی سراج جشن مجازی یوم الله ۲۲بهمن به آدرس اینترنتی www.bahman۱۴۰۰.ir طراحی شده تا امکان حضور در مراسم امسال از طریق فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم وجود داشته باشد.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مردم دعوت کرد: ضمن حضور خودرویی و موتوری و جشن ملی ۱۴۰۰ با خودرو‌های مزین شده به پرچم جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امامین انقلاب و شهدا؛ با حضور در آدرس یادشده در فضای مجازی که از هم اکنون در دسترس همگان است، بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید میثاق کنند.

وی افزود: رژه خودرویی و جشن ملی۱۴۰۰ در بیرجند از میدان قدس شروع و پس از طی مسیر بلوار پاسداران و بلوار پیامبر اعظم(ص) در محل برگزاری نماز جمعه (مصلی المهدی) اجتماع پایانی با سخنرانی آقای قناعت استاندار انجام و سپس نماز دشمن شکن جمعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

انتهای پیام /

نظر شما