شناسهٔ خبر: 52492466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار آذربایجان غربی:

«موقعیت مهدی» بیان واقعیت رشادت های شهید باکری است

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: فیلم «موقعیت مهدی» بیش از آن که یک فیلم باشد، واقعیت رشادت های شهید باکری و همرزمانش در دفاع از کیان اسلامی را به تصویر می کشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه پس از تماشای فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» از فیلم‌های حاضر در جشنواره امسال فجر افزود: هادی حجازی‌فر نویسنده و کارگردان فیلم، روایتی واقعی و ملموس را از زندگی شهید مهدی باکری و دفاع مقدس به تصویر کشیده است.

وی اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند یادآوری و ترویج رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.

استاندار آذربایجان غربی، این استان را پیشرو در عرصه‌های انقلابی و هنری از جمله موسیقی، سینما و صنایع دستی عنوان کرد و ادامه داد: سینما و رسانه از عواملی هستند که می‌توانند فرهنگ و تاریخ یک جامعه را بخصوص در حوزه‌های مذهبی و ارزشی حفظ و ترویج کنند.

معتمدیان با تاکید بر توجه و حمایت بیشتر از فیلمسازان و هنرمندان انقلابی استان اظهار کرد: فرهنگ زیربنای توسعه است و باید برای توسعه استان به حوزه فرهنگ توجه ویژه و جهادی شود.

فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی و بازی سیدهادی حجازی فر برای تبیین بخشی از زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری تولید شده و نسخه سینمایی آن، در جشنواره فیلم فجر امسال اکران شده است.

شهیدان حمید و مهدی باکری، از فرماندهان دوران دفاع مقدس بودند که در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فیض شهادت نائل شدند.

نظر شما