شناسهٔ خبر: 52483012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

26 هزار تن گاز مایع در کردستان توزیع شد

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده ‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 26 هزار و 735 تُن گاز مایع از طریق 10 باب تاسیسات گاز ‏مایع در نواحی 9 گانه این منطقه توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

محسن معانی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده ‌های نفتی منطقه کردستان در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: هم اکنون بیش از 19 هزار خانوار نفت سفید سوز شهری و ‏روستایی در استان وجود دارد که از گاز مایع نیز استفاده می نمایند که از طریق 7 شرکت ‏موزع و نمایندگی های آنها گاز مایع مورد نیاز این عزیزان به آنان تحویل می شود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 26 هزار تُن گاز مایع از طریق 10 باب تاسیسات گاز ‏مایع در نواحی 9 گانه این منطقه توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ‏‏2 درصدی همراه بوده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده ‌های نفتی منطقه کردستان  از تهیه زیر ساخت های لازم و هماهنگی های صورت گرفته با شبکه بانکی ‏جهت توزیع الکترونیکی گازمایع دراستان خبرداد و افزود: سهمیه خانوارهای مشمول 4 سیلندر ‏خانگی (44 کیلوگرم درماه) گازمایع است که در کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب ‏شارژ می شود.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده ‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به نیاز خانوارهای ‏نفت سفید سوز به گاز مایع، ازتوزیع 26 هزار و 735 تن گاز مایع از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد ‏و افزود: هیچگونه کمبودی در زمینه جذب و توزیع گاز مایع در استان وجود ندارد.‏

معانی از همکاری کارشناسان منطقه با بازرسین سازمان صمت به منظور نظارت بر عملکرد ‏شرکتهای موزع و نمایندگیهای توزیع گاز مایع در استان خبرداد و افزود : مصرف کنندگان و ‏سایر اصناف تولیدی ،کشاورزی و... که دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت و سایر ادارات ‏بوده و واجد شرایط دریافت سوخت گازمایع می باشند در سامانه درخواست فرآوده های نفتی ‏http://newtejaratasan.niopdc.ir‏ ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما