شناسهٔ خبر: 52481062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سمنان:

استقرار صنایع کم آب‌بر و دانش‌بنیان در دستور کار مسئولان قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به چالش کم‌آبی در کشور گفت: استقرار صنایع کم آب‌بر و دانش‌بنیان مورد توجه در استان‌ها از جمله استان سمنان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایلنا، رضا رحیمی در نشست تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان که عصر سه شنبه در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: سمنان یکی از قطب‌های بزرگ علمی و صنعتی کشور است و از مناطقی که به خاطر منابع و سرمایه انسانی و عمق علمی آن همواره مورد توجه این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران فراهم کردن زمین و زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری به منظور استقرار و احداث واحدهای صنعتی در کنار حمایت از صنایع کوچک است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی به‌ویژه واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال از برنامه‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید از طریق رفع مشکلات آن‌ها با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مربوط به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

رحیمی سمنان را یکی از استان‌های موفق در مباحثی چون صادرات، احیای واحدهای راکد، دانش بنیان شدن واحدها و نیز حمایت از صنایع کوچک برشمرد.

رحیمی با اشاره به چالش آب در کشور، یادآور شد: استقرار صنایع کم آب‌بر و دانش‌بنیان در استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

 

نظر شما