شناسهٔ خبر: 52477249 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

علت مصاحبه تند یزدانی علیه کنعانی زادگان چه بود؟

سیاوش یزدانی با مصاحبه تند و تیز خود علیه حسین کنعانی زادگان، اختلاف ها میان این دو مدافع ملی پوش را علنی کرد که ریشه در ماجرای حواشی اخیر مرتبط با مدافع سابق پرسپولیس دارد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ سیاوش یزدانی بعد از بازی با پیکان، در مصاحبه ای تند و تیز زبان به انتقاد از حسین کنعانی زادگان، هم تیمی خود در تیم ملی گشود و اعلام کرد که او را به خاطر رفتارش نمی بخشد و به خدا واگذار می کند.

 فوتبالی نوشت: داستان از جایی شروع شد که بعد از انتشار فایل صوتی محمدحسین کنعانی‌زادگان – که با عنوان ماجرای جنجالی اتوبوس تیم ملی شناخته می‌شود – این بحث از طرف کنعانی زادگان و یا دوستان رسانه ای و غیررسانه ای اش مطرح شد که انتشار این فایل صوتی کار یکی از رقبای او یا بهتر بگوییم سیاوش یزدانی بوده که خواسته با این کار جای رقیبش را در تیم ملی بگیرد!

مدافع استقلال در پایان بازی با پیکان، به طور مفصل درباره این موضوع صحبت و اعلام کرد که هیچوقت کنعانی‌زادگان را نخواهد بخشید چرا که همبازی او در تیم ملی، حرکت ناجوانمردانه‌ای در قبال مدافع استقلال انجام داده و آبرو و شرف این بازیکن را زیر سئوال برده و به همین دلیل، یزدانی هیچوقت کنعانی‌زادگان را نخواهد بخشید.

یزدانی گفته است:" دوست ندارم خودم را با کنعانی‌زادگان مقایسه کنم اما او کار ناجوانمردانه‌ای کرد و به خودش هم این موضوع را گفتم. هیچوقت او را نمی‌بخشم و او هیچوقت رفیق من نبود و نخواهد بود. کنعانی‌زادگان با آبروی من بازی کرد و کار خودش را توسط خودش و دوستانش گردن من انداخت و باز هم می گویم هیچ وقت او را نمی‌بخشم و هیچ رفاقتی هم با او ندارم. اشکال ندارد از هوادار پرسپولیس فحش بخورم اما سر این ماجرا به شرف من توهین شد."

به نظر می رسد این ماجرا همچنان ادامه‌دار باشد و باید منتظر واکنش کنعانی‌زادگان ماند.

 

 

 

نظر شما