شناسهٔ خبر: 52464591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

در مراسمی حجت الاسلام خلیلی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - در مراسمی با حضور معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی حجت الاسلام خلیلی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی معرفی و از زحمات حجت الاسلام عباس دانشی سرپرست این شورا قدردانی شد.

حجت الاسلام رضایی معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم با اشاره به مسئولیت‌ها و اهداف مهم این شورا در جهت تحقق منویات رهبری و نظام اسلامی گفت: انقلاب اسلامی پدیده قرن است و آسان به دست ما نرسیده؛ باید با جان و مال و خون خود حافظ آن باشیم و روز به روز به موفقیت شادابی و پیشرفت انقلاب کمک کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم در این مراسم گفت: سمت‌ها عوض می‌شود و هر چند وقت یکبار مسئولیت جدیدی به فردی واگذار می‌شود، اما مهم این است که آن شخص در مدت مدیریت و مسئولیت خود چقدر توانسته خدمت صادقانه و مؤثر داشته باشد.

به گفته آیت الله دری نجف آبادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سازمانی حساس و با اهمیت است که با تصمیم به موقع، می‌تواند برای همدلی و هم افزایی بیشتر مردم و دستگاه‌ها وارد عمل شود و با سیاست گزاری درست توطئه دشمنان نظام را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام / ج

نظر شما