شناسهٔ خبر: 52446007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فرمانده کل سپاه:

عدم پیش‌بینی ظهور انقلاب اسلامی بزرگترین شکست اطلاعاتی آمریکا بود

حسین سلامی گفت: آمریکا شکست‌های اطلاعاتی متعددی داشته که ازجمله آن، عدم پیش‌بینی ظهور انقلاب اسلامی بود و شکست آمریکایی‌ها در عدم پیش‌بینی و ظهور انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در همایش سه جانبه وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و اطلاعات ناجا که بعد از ظهر امروز، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌ی فجر و ماه مبارک رجب المرجب اظهار داشت: آمریکا شکست‌های اطلاعاتی متعددی داشته که ازجمله آن، عدم پیش‌بینی ظهور انقلاب اسلامی بود و شکست آمریکایی‌ها در عدم پیش‌بینی و ظهور انقلاب اسلامی ناشی از عامل مهمی است که همیشه از دید آن‌ها پنهان بوده و آن سنت‌های الهی و باور‌های اعتقادی ما است.

سخنران بعدی همایش سردار اشتری فرمانده کل انتظامی ج. ا. ا بود که در سخنرانی خود اظهار داشت: عوامل ضد انقلاب از مطالبات به حق مردم در برخی تجمعات سوء‌استفاده و نسبت به این موضوع موج‌سواری می‌نمایند که این عوامل باید رصد، شناسایی و با آن‌ها برخورد شود. ایشان یکی از دغدغه‌های امنیتی را افزایش سلاح غیرمجاز در استان‌های مرزی برشمرد و بر اقدام مشترک سازمان‌های اطلاعاتی با این پدیده تأکید کرد.

فرمانده کل ناجا در این همایش، به همبستگی و تعامل جامعه اطلاعاتی و مجهز شدن به تجهیرات پیشرفته روز تأکید نمود.

نظر شما