شناسهٔ خبر: 52445666 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئول طرح هوشمندسازی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

سامانه سپید بیمارستان ولایت مشهد مزایای زیادی دارد

مسئول طرح هوشمندسازی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مزایای استفاده از سامانه سپید بیمارستان ولایت در این کلانشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - دکتر زهرا ابن‌حسینی گفت: در ایام بحران کرونا که آلودگی کاغذ و بحث حذف آن بسیار مورد تاکید است، سامانه سپید بیمارستان ولایت امکان استفاده آسان از سیستم‌های رایانه ای، تلفن همراه و تبلتی را فراهم کرده‌ است.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ولایت روز ۱۴ بهمن ماه با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد بهره‌برداری شد.

مسئول طرح هوشمندسازی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سیستم اچ‌آی‌اس اطلاعات بیمارستانی در تمامی بیمارستان‌ها وجود دارد و تفاوت سامانه سپید بیمارستان ولایت در ثبت به‌هنگام داده‌ها و اطلاعات بدون خطا و با بالاترین دقت بوده است و با دسترسی به شبکه دانشگاهی امکان ثبت وجود دارد.

او گفت: در سطح کشور سامانه‌های اطلاعات بیمارستانی زیادی داریم، اما مشابه سامانه موجود در بیمارستان ولایت کمتر دیده شده است؛ سامانه‌های قبلی تنها با سیستم کامپیوتری جواب می‌داد، اما سامانه سپید بیمارستان ولایت به جز کامپیوتر با تلفن همراه و تبلت هم فعال است و این آمادگی را داریم تا مشاوره و همکاری لازم را برای دیگر مراکز درمانی استان و کشور در بحث هوشمندسازی داشته باشیم.

انتهای پیام//ص.ب.

نظر شما