شناسهٔ خبر: 52440838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنج طرح برقرسانی در شهرستان دزپارت به بهره‌برداری رسید

اهواز - ایرنا - مدیر توزیع برق ایذه و دزپارت گفت: پنج طرح برقرسانی با اعتبار ۱۲۳ میلیارد ریال به میمنت چهل و سومین بهار آزادی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

ابوطالب داوودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نهضت ملی برقدار کردن روستاهای فاقد برق، بیان کرد: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، توجه ویژه به مناطق محروم بوده که شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلاش کرده در راستای این هدف، برقرسانی به روستاهای دور افتاده و محروم را در اولویت اقدامات خود قرار دهد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها روستاهای بادمزار، برد زرد، کل چونک، آبرا، و پل آبدوغ با جمعیت صد خانوار از نعمت برق بهره‌مند شدند. 

داوودی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها را ۱۲۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۱۴ هزار و ۳۲۰ متر جمع شبکه فشار متوسط، چهار هزار و ۳۲۰ متر جمع شبکه فشار ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور در اجرای این طرح‌ها استفاده شده است.

مدیر توزیع برق ایذه و دزپارت بیان کرد: عملیات برقدار کردن روستاها برای محرومیت زدایی از اقشار روستایی و به وجود آوردن زمینه لازم برای توسعه اقتصادی و اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت روستانشینان است.

به گزارش ایرنا شهرستان دزپارت چندی پیش با جدایی از شهرستان ایذه، به مرکزیت دهدز، به شهرستان مستقل تبدیل شد. دزپارت در شمال شرق خوزستان واقع است.

نظر شما