شناسهٔ خبر: 52438645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چند خبر کوتاه از انتظامی استان همدان

همدان- کشف محموله مواد مخدر، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و سارقان وسایل اماکن خصوصی و کشف وسایل نقلیه مسروقه مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو در یک عملیات ضربتی موفق به کشف سه کیلو و ۸۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

سرهنگ «جمشید باقری» بیان کرد: با تلاش عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر اعضای یک باند که قصد انتقال محموله مواد مخدر به شهر همدان را داشتند شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی و شناسایی خودروی حامل مواد افیونی، در یک عملیات این وسیله نقلیه در ورودی شهر همدان متوقف و ۲ تن از سرنشینان آن دستگیر شدند.

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیسی ۲ نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی گفت: ۹ ماهه سالجاری ۴۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم، چهار هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۹ هزار و ۵۰۰ قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده در استان همدان دستگیر شدند.

دستگیری سارق و خرده فروشان موادمخدر

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر توسط یگان های انتظامی این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ "علی حسن حیدری" افزود: با اجرای این طرح، سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

وی همچنین از دستگیری سارقان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان فامنین، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس با اقدامات فنی و پیگیری های مستمر، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین بیان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند که مقداری وسایل مسروقه در منزل آنها کشف شد.

کشف موتورسیکلت مسروقه در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی کبودرآهنگ اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان درپی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در منزل خود اقدام به خرید و فروش و نگهداری موتورسیکلت های سرقتی می کند، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ "نبی شکرویسی" ادامه داد: مأموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل این فرد، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند که در ادامه ماموران بلافاصله فرد مالخر را دستگیر و موتورسیکلت مسروقه را توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در برابر دلایل و مدارک ارائه شده به بزه انتسابی اعتراف کرد و توسط ماموران پلیس به یگان انتظامی منتقل شد.

دستگیری سارق حرفه ای در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی به فردی مشکوک شده و وی را به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ "بزرگعلی نوری" افزود: متهم در بازجویی های فنی به سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و با کشف اموال مسروقه، نامبرده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

نظر شما