شناسهٔ خبر: 52433795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سایت خبری مصر: تاکتیک کی‌روش جواب نداد

تهران- ایرنا- باخت تیم ملی مصر در فینال جام ملت‌های آفریقا با انتقاد سایت‌های خبری این کشور از سرمربی تیم ملی فوتبالا مصر همراه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال مصر در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های آفریقا نتیجه را به تیم سنگال واگذار کرد تا کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران یک ناکامی دیگر در سطح قاره‌ها را تجربه کند.

وی پیش از این نیز نتوانسته بود با تیم‌های ملی ایران، پرتغال، کلمبیا و آفریقا جنوبی عنوان قهرمانی را در مسابقات قاره‌ای کسب کند.

تیم ملی فوتبال مصر در ضربات پنالتی با نتیجه ۲ بر ۴ بازی را به سنگال واگذار کرد.

باخت شاگردان کی‌روش به تیم پرستاره سنگال با انتقاد سایت‌های ورزشی این کشور روبرو شده است. سایت الکوره مصر در گزارشی با اشاره به ناکامی کارلوس کی روش در دیدار فینال نوشت: سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال مصر بازی را محتاطانه شروع کرد و چشم به ضد حملات دوخته بود. البته این تاکتیک کارآمدی زیادی نداشت چون مصر با وجود ستاره هایی مانند محمد صلاح موقعیت زیادی ایجاد نکرد.

در ادامه گزارش این سایت آمده است: کی‌روش با تاکتیک دفاعی و چشم به ضد حملات تساوی ارزشمندی در برابر سنگال کسب کرد اما در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد تا دستش از کسب جام قهرمانی کوتاه شود. تمام این عوامل موجب شد تا مصر نتواند قهرمان آفریقا شود.

در پایان مسابقات جام ملت‌های آفریقا «سادیو مانه» از سنگال بهترین بازیکن این تورنمنت شد و «ادواردی مندی» دروازه بان تیم قهرمان جایزه بهترین گلر تورنمنت را کسب کرد. وینسنت ابوبکر  از کامرون نیز با به ثمر رساندن ۸ گل کفش طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

نظر شما