شناسهٔ خبر: 52414373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بروز رسانی می‌‌شود....

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| ادامه بدقولی درویش/ پیراهن حیدری به حردانی رسید

آخرین اخبار رسمی درباره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اینجا بخوانید.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، مهم‌ترین حواشی و اخبار امروز (یک‌شنبه) 17 بهمن 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را که به صورت رسمی منتشر شده‌اند را در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

* اخبار پرسپولیس

ادامه بدقولی‌های مدیران سرخ‌

در حالی که درویس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران قول داده بود به زودی دریافتی‌ها بازیکنان و اردفنی این تیم را تا سقف 50 درصد برساند، تا به این لحظه این اتفاق رخ نداده است تا همچنان ناراحتی در اردوی این تیم وجود داشته باشد.

آخرین تمرین در ورزشگاه امام علی

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی سوپرجام مقابل فولاد خوزستان، از ساعت 16 در در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان انجام خواهد شد.

 

* اخبار استقلال

تمرین تیم ملی فوتبال ایران/ صالح حردانی

پیراهن حیدری به حردانی رسید

صالح حردانی ستاره جوان تیم استقلال تهران که به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرده است، در ترکیب این تیم با پیراهن شماره 2 که در گذشته برای خسرو حیدری دفاع چپ محبوب آبی‌ها بود را به تن خواهد کرد.

حردانی تمرین کرد، عزیزبک امروز می‌آید

صالح حردانی مدافع چپ جدید آبی‌ها امروز (یکشنبه) برای نخستین بار در محل تمرین شاگردان فرهاد مجیدی حضور یافت. مدافع - هافبک جدید استقلال در اردوی اخیر تیم ملی نیز حضور داشت و در دیدار با امارات به میدان رفت.

همچنین "عزیزبک آمانوف" هافبک ازبکستانی مد نظر استقلال نیز طبق اعلام این باشگاه امروز به ایران می‌آید تا قراردادش را با آبی‌پوشان به صورت رسمی امضا کرده و نهایی کند.

 

نظر شما