شناسهٔ خبر: 52412909 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در نطق پیش از دستور؛

قالیباف: خط امام تحریف شدنی نیست/ امام مظهر خداباوری،خود باوری و مردم باوری بود

قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت: رمز کارآمدی ما این است که در فهم ،تصمیم و اقدام خودمان روی مبانی فکری و عملی بنیانگذار انقلاب کار کنیم ،امام مظهر خداباوری،خود باوری و مردم باوری بود، هر چه از مکتب امام دور شویم ناکارآمدی نیز بیشتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور امروز خود گفت: تجدید بیعت ما با امام خمینی(ره) تجدید عهد با انقلاب اسلامی و مکتب امام ،شخصیت و سیره ایشان است ،خط امام تحریف شدنی نیست.

قالیباف گفت: رمز کارآمدی ما این است که در فهم ،تصمیم و اقدام خودمان روی مبانی فکری و عملی بنیانگذار انقلاب کار کنیم ،امام مظهر خداباوری،خود باوری و مردم باوری بود، هر چه از مکتب امام دور شویم ناکارآمدی نیز بیشتر خواهد شد.

رئیس مجلس گفت: انقلاب اسلامی علیرغم همه ضعف های داخلی و هجمه های خارجی تا امروز سربلند و پایدار مانده است باید بدانیم در بلندمدت ماندگاری انقلاب مشروط به کارآمدی ساختار نظام جمهوری اسلامی است.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما نه در بخش هایی که پیشرفت داشته ایم قانع هستیم و نه در بخش هایی که پیشرفت نداشته ایم غافل،فناوری فضایی یکی از عرصه های پیشرفته و غرورآفرین ملی ما و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که امروز چرخ های این فناوری نباید از شتاب بیافتد و ما در خانه ملت پشتیبان این گونه حرکت های علمی و ملی خواهیم بود.

رئیس مجلس همچنین گفت: وظیفه خود می‌دانم از رئیس جمهور محترم،وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای اجابت درخواست مجلس در پیگیری و تخصیص 18هزار میلیارد تومان از اعتبارات تبصره 18 که نقش بسیار موثری در تولید و اشتغال به ویژه در مناطق محروم ایفا خواهد کرد تشکر کنم.

به گزارش جماران؛ هفته گذشته خاندوزی وزیر اقتصاد اعلام کرده بود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، مقامات استانی و شبکه بانکی، خوشبختانه نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد تومان از بودجه مربوط به تبصره ۱۸ و بند الف آن که درباره اشتغال بود، تخصیص یافت و دستگاه‌های اجرایی هم طرح‌های اشتغال‌زایی خود را مشخص کردند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما