شناسهٔ خبر: 52403916 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در پی اعلام وضعیت قرمز در مشهد

اقدامات مقابله‌‎ای با کرونا در ایستگاه‌ها و ناوگان قطار شهری تشدید می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از تشدید اقدامات مقابله‌ای با کرونا در ایستگاه‌ها و ناوگان قطار شهری با توجه به وضعیت نامناسب کرونایی مشهد خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  وحید مبین‌مقدم گفت: نظارت‌ها در گیت‌های ورودی ایستگاه‌ها و پایش داخل قطار‌ها در خطوط یک و دو قطار شهری تشدید شده است.

 برای دسترسی مردم به محل‌های تزریق واکسن، مراکز تزریق واکسن در ایستگاه‌های خطوط یک و دو قطار شهری فعال هستند.

او گفت: به همین دلیل سعی شده است، الزام استفاده از ماسک توسط مسافرین، غرفه‌داران و کارکنان از سوی ماموران ایستگاه با شدت بیشتری انجام شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: ضدعفونی و گندزدایی مداوم ناوگان خطوط یک و دو از زمان شیوع ویروس کرونا در حال انجام بوده است، اما با قرمز شدن وضعیت کرونایی مشهد، دفعات ضدعفونی و گندزدایی ایستگاه‌ها و اماکن و همچنین واگن‌ها افزایش پیدا کرده است.

مبین‌مقدم گفت: در کنار این اقدامات بستر شارژ الکترونیکی من کارت در راستای حذف تبادل پول نقد نیز که پیش از این فعال بود، فعال‌تر شده است.

او گفت: همچنین ابلاغ ضوابط بهداشتی به پیمانکار واحد‌های تجاری واجرای دقیق ضوابط و تمهیدات طرح فاصله‌گذاری فیزیکی و اعلام پیام‌های بهداشتی از سیستم صوتی در ایستگاه‌ها و قطار‌ها از دیگر اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد است.

انتهای پیام//ا.د

نظر شما