شناسهٔ خبر: 52391036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نخستین جشنواره فیلم ١٠۵ثانیه ای گامبرون شهر برگزار می شود

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس از برگزاری جشنواره فیلم 105 ثانیه‌ای گامبرون شهر به مناسبت 105 سالگی تأسیس شهرداری در بندرعباس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس اظهار کرد: به مناسبت ١٠٥سال فعالیت شهرداری بندرعباس با هدف تولید محتوا و استفاده از ظرفیت های فرهنگی آموزشی و اجتماعی شهروندان و هنرمندان جشنواره فیلم ١٠٥ثانیه ای در اسفند ماه سال جاری در شهر بندرعباس برگزار می شود.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف مشارکت فیلمسازان و مردم در دو سطح حرفه ای و مردمی برگزار می شود.

به گفته پاسالار، این جشنواره با مشارکت انجمن سینماگران هرمزگان و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردار بندرعباس در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و یک رویداد مهم برای مشارکت عمومی شهروندان محسوب می شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بهره گیری از هنر هنرمندان و خلاقیت های مردم در راستای ایجاد یک بستر مناسب و مفید برای تولید محتوا در جهت آموزشهای فرهنگ شهروندی از اهداف این جشنواره می باشد.

پاسالار بیان داشت: به مناسبت ١٠۵سال فعالیت شهرداری بندرعباس با هدف تولید محتوا و استفاده از ظرفیت های فرهنگی آموزشی و اجتماعی شهروندان و هنرمندان جشنواره فیلم ١٠۵ثانیه ای در اسفند ماه سال جاری در شهر بندرعباس برگزار میشود و امیدواریم با همراهی سینماگران هرمزگان و شهروندان آثار ارزشمندی برای این رویداد هنری تولید و در ایام جشنواره به اکران برسد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به زودی فراخوان این جشنواره منتشر خواهد شد و از اصحاب هنر و شهروندان دعوت می کنم در این رویداد بزرگ هنری شرکت کنند.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما