شناسهٔ خبر: 52383477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفتمین جشنواره استانی فیلم فجر در اردبیل آغاز شد

اردبیل- ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از آغاز هفتمین دوره جشنواره استانی فیلم فجر در این استان همزمان با برگزاری چهلمین دوره جشنواره فجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سعید نوریان شامگاه جمعه در این زمینه گفت: از بین ۲۲ فیلم‌ حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره امسال، ۱۶ اثر در سینماهای قدس و انقلاب اردبیل از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه به نمایش درخواهد آمد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فیلم "خائن کشی" از مسعود کیمیایی ساعت ۱۸ و "لایه‌های دروغ" از رامین سهراب ساعت ۲۰ و ۳۰ روز جمعه، "ملاقات خصوصی" از امید شمس ساعت ۱۸ و "ماهان" از حمید شاه‌حاتمی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز شنبه،  "مرد بازنده" از محمدحسین مهدویان ساعت ۱۸ و "هناس" از حسین دارابی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه  روز یکشنبه در سینما قدس به نمایش درمی‌اید.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: فیلم "بدون قرار قبلی" از بهروز شعیبی ساعت ۱۸ و "بیرو" از مرتضی علی عباس‌میرزایی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز دوشنبه، "شب طلایی" از یوسف حاتمی‌کیا ساعت ۱۸ و "موقعیت مهدی" از هادی حجاری‌فر ساعت ۲۰ و ۳۰ روز سه‌شنبه در سینما قدس نمایش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: فیلم "شادروان" از حسین نمازی ساعت ۱۸ و "برف آخر" از امیرحسین عسگری ساعت ۲۰ و ۳۰ در روز چهارشنبه، "شهرک" از علی حضرتی ساعت ۱۸ و "علف زار" از کاظم دانشی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز پنجشنبه، "دسته دختران" از منبر قیدی ساعت ۱۸ و "ضد" از امیرحسین ربیعی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز جمعه از سینما قدس به نمایش گذاشته می‌شود.

نوریان همچنین تشریح کرد: "لایه‌های دروغ" از رامین سهراب ساعت ۱۸ و "خائن کشی" از مسعود کیمیایی ساعت ۲۰ و ۳۰ در روز جمعه، "ماهان" از حمید شاه‌حاتمی ساعت ۱۸ و "ملاقات خصوصی" از امید شمس ساعت ۲۰ و ۳۰ روز شنبه، "هناس" از حسین دارابی ساعت ۱۸ و "مرد بازنده" از محمدحسین مهدویان ساعت ۲۰ و ۳۰ روز یکشنبه در سینما انقلاب اردبیل به نمایش درمی‌آید.

وی اضافه کرد: فیلم "بیرو" از مرتضی علی عباس‌میرزایی ساعت ۱۸ و "بدون قرار قبلی" از بهروز شعیبی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز دوشنبه، "موقعیت مهدی" از هادی حجاری‌فر ساعت ۱۸ و "شب طلایی" از یوسف حاتمی‌کیا ساعت ۲۰ و ۳۰ روز سه‌شنبه در سینما انقلاب اردبیل به نمایش درخواهد آمد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: "برف آخر" از امیرحسین عسگری ساعت ۱۸ و "شادروان" از حسین نمازی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز چهارشنبه، "علف زار" از کاظم دانشی ساعت ۱۸ و "شهرک" از علی حضرتی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز پنجشنبه، "ضد" از امیرحسین ربیعی ساعت ۱۸ و "دسته دختران" از منبر قیدی ساعت ۲۰ و ۳۰ روز جمعه در سینما انقلاب نماش داده می‌شود.

وی تاکید کرد: فروش بلیت در این دوره از جشنواره فیلم فجر به‌صورت اینترنتی است و سینماها بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا میزبان تماشاگران خواهند بود.

چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در ۲ بخش فرهنگی و رقابتی برگزار خواهد شد و ۲۲ فیلم مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) به نمایش درخواهد آمد.

بیش از ۱۰۰ سالن سینما در تهران و مراکز ۳۱ استان میزبان این دوره از جشنواره فیلم فجر خواهند بود و پیش‌بینی می‌شود در طول برگزاری جشنواره حدود ۶۰۰ هزار بلیت به فروش برسد.

نظر شما