شناسهٔ خبر: 52382229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نکایی

فرمانده سپاه ناحیه نکا از توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نکایی در دهه فجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران ؛ سرهنگ نجفی از توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نکایی در دهه فجر خبر داد و گفت : این بسته‌ها به همت پایگاه‌های بسیج توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود : رزمایش کمک‌های مومنانه در محلات یکی از برنامه‌های مهم با هدف دستگیری از نیازمندان است که در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی اجرایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد : بزرگداشت ایام الله دهه فجر ، گرامی داشت نام و یاد همه آنانی است که برای استقرار جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند و پای ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب باقی ماندند و اکنون مهمترین وظیفه ما انتقال این دستاورد‌ها به نسل جدید است.

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود : برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر نکا همزمان با ساعت ورود تاریخی امام راحل به ایران در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ آغاز شد و لحظه به لحظه با برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف در جای‌جای این شهرستان توسط ادارات، گروه‌های مردمی و بسیجیان ادامه می‌یابد.

نجفی یادآور شد : در طول دهه فجر امسال بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه فجر امسال در شهرسنتان نکا در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود که دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، ویزیت رایگان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نورافشانی در مزار شهدای گمنام نکا در شب پیروزی انقلاب، افتتاح مسکن محرومین، میز خدمت و.. از جمله این برنامه هاست.

نظر شما