شناسهٔ خبر: 52382186 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

با آغاز جشنواره فیلم فجر در سمنان

"خائن کشی" و "لایه های دروغ"جمعه در سینما یادمان اکران می شود

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برنامه اکران 16 فیلم جشنواره فجر در سمنان خبر داد و گفت: این فیلم ها هر روز در سه سانس 17، 19:30 و 21:30 اکران می شود.

فرشید فلاح با بیان اینکه در مجموع فیلم های مذکور در 24 سانس و تا 22 بهمن در سینما یادمان سمنان اکران خواهد شد اظهار داشت: هر روز در تنها سینمای اکران کننده فیلم های جشنواره فجر، یک فیلم در دو سانس 17 و 21:30 تکرار شده و فیلم دیگر در سانس 19:30 به روی پرده می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از علاقه مندان به هنر سینما خواست تا در صورت تمایل به دیدن فیلم های جشنواره فجر، قبل از مراجعه به سینما، بلیط آن را از طریق سامانه های پیش بینی شده تهیه کنند.

فروش بلیت فیلم‌های جشنواره به صورت آنلاین از طریق سامانه‌های بلیت‌فروشی "ایران‌تیک"، "سینماتیکت" و "گیشه هفت" برای عموم مردم در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

فیلم "خائن کشی" به کارگردانی مسعود کیمیایی، در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

امیر آقایی، مهران مدیری، سارا بهرامی، پانته آ بهرام، پولاد کیمیایی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، سام درخشانی، امیررضا دلاوری، الهام حمیدی، اندیشه فولادوند، نرگس محمدی، نسیم ادبی، فریبا نادری و رضا یزدانی تعدادی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

"خائن کشی" قسمتی از زندگی یک سارق و کلاهبردار است و گریزی به ماجرای ملی شدن صنعت نفت دارد. این فیلم جمعه در سانس های 17 و 21:30 به روی پرده می رود.

"لایه‌های دروغ" نیز یک فیلم اکشن و محصول مشترک ایران و فئلاند و به کارگردانی رامین سهراب، یک ایرانی الاصل فئلاندی است که در ساعت 19:30 جمعه در سینما یادمان سمنان اکران خواهد شد..

داستان فیلم در باره یک آتش نشان سابق است که بعد از 10 سال به ایران بر می‌گردد تا از دشمن خود انتقام بگیرد.

نظر شما