شناسهٔ خبر: 52379358 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم استفاده از دستاوردهای انقلاب برای پیشرفت کشور

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید با درس همبستگی که از انقلاب اسلامی گرفتیم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای پیشرفت کشور و حل مشکلات بهره بگیریم.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - حجت الاسلام نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: اراده امام راحل (ره)، کمک مردم و ایمان به خدا، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و امروز هم در جنگ فرهنگی و هم اقتصادی هستیم و باید با درس همبستگی که از انقلاب اسلامی گرفتیم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای پیشرفت کشور و حل مشکلات بهره بگیریم.

او به فرمایشات رهبری اشاره کرد و گفت: باید ترس را از خود دور کنیم و ریشه ای‌ترین جهاد هر مسلمان که امید و نگاه خوشبینانه به آینده است را سرلوحه کار قرار دهیم و قفل‌های پیش رو در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را یک به یک باز کنیم و به هدف نهایی و برپایی حکومت جهانی اسلامی با ظهور حضرت مهدی (عج) برسیم.

حجت الاسلام نوفرستی به رحلت عالم عالی قدر آیت الله صافی گلپایگانی اشاره کرد و  ایشان را فردی امین و مورد اعتماد انقلاب، دلسوز مسائل کشور و مؤثر در ارکان نظام و یار امام و رهبری خواند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: زمانی که جامعه به سمت توحید پیش برود امنیت در جامعه گسترده می‌شود.

او به حادثه روز گذشته شیراز و شهادت یکی از نیروی‌های انتظامی به دست اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: امنیت خط قرمز نظام است و نظام در برابر افرادی که مخل امنیت مردم باشند کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/ ر

نظر شما