شناسهٔ خبر: 52378972 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص تصادف محور تفرش - قم 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و فرماندار تفرش در پیام هایی کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان تفرشی در سانحه رانندگی در جاده تفرش - قم را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و فرماندار تفرش در پیام هایی کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان تفرشی در سانحه رانندگی در جاده تفرش - قم را تسلیت گفتند.
 
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 
سانحه تاسف بار و دلخراش تصادف در جاده تفرش - قم که درگذشت و مجروح شدن پنج نفر از شهروندان تفرشی را به دنبال داشت موجب تاثر و تاسف عمیق شد. 
در این حادثه تاسف‌بار سیدمحمد میرهادی رئیس شورای اسلامی روستای کهک و ۲ فرزند عزیز ایشان جان خود را از دست دادند و پدر و مادر وی نیز به شدت مجروح شده که به مراکز درمانی اعزام و تحت درمان قرار دارند. 
اینجانب فقدان این عزیزان شریف ، تلاشگر و خدوم را به خانواده‌های محترم آنها و مردم انقلابي و فهیم روستای کهک و شهرستان تفرش تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آنها رحمت واسعه و رضوان الهی،و برای خانواده مکرم و داغدار آنها صبر جمیل و اجر جزیل، و برای مصدومان این حادثه آرزوی بهبودی و شفای عاجل مسالت می نمایم. 
دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک
تصادف محور تفرش - قم  تصادف محور تفرش - قم  تصادف محور تفرش - قم  تصادف محور تفرش - قم  تصادف محور تفرش - قم 
پیام تسلیت فرماندار شهرستان تفرش در پی درگذشت رئیس شورای اسلامی روستای کهک و دو تن از فرزندانش به علت حادثه دلخراش تصادف  
كُلُّ مَنْ عَلَيْهَا فَانٍ وَيَبْقَى وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِكْرَامِ
حادثه غم بار تصادف در محور تفرش_ سلفچگان موجب داغدار شدن یکی از شریف ترین و نجیب ترین خانواده های شهرستان تفرش و سلسله جلیله سادات  شد.
این حادثه تلخ بسیار سنگین و جانکاه و زبان و بیان در  توصیف این درد بزرگ قاصر است.
ازصمیم قلب این حادثه تاسف بار را  به خانواده معزز و مکرمِ سادات میرهادی ، عموم مردم شریف شهرستان تفرش ، اهالی داغدار روستای کهک و به ویژه برادر ارجمندم جناب سرهنگ سید محمد میرهادی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج  تفرش تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح درگذشتگان این حادثه تلخ، علو درجات و رحمت واسعه ی الهی و برای بازماندگان صبر و اجر  مسئلت دارم
 
عبدالرضا حاج علی بیگی
فرماندار شهرستان تفرش 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_7604084"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3353079/7604084?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما