شناسهٔ خبر: 52369857 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر ارشاد:

پیوند انقلاب و مردم ناگسستنی است

اسماعیلی گفت: پیوند انقلاب، امام راحل، مردم، رهبری و نظام ناگسستنی است و مردم همواره پشتیبان نظام و رهبری هستند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - محمدمهدی اسماعیلی در جمع نمازگزاران مسجد ابوذر محله فلاح جنوب شهر تهران با تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تسلیت رحلت آیت الله صافی گلپایگانی، مسجد ابوذر را از جمله مساجد فعال در قبل و بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد که از مهمترین مراکز تربیت و پرورش نیرو‌های انقلابی به شمار می‌رود. پیوند انقلاب، امام راحل، مردم، رهبری و نظام ناگسستنی است.

وی با اشاره به ورود انقلاب اسلامی به شصتمین سال نهضت خودش از مهمترین عامل پیروزی آن را عنصر بزرگ امام راحل و مردم دانست که به مدد توکل به خدا و امداد الهی با رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و حضور مردم در صحنه به عنوان پشتیبان و همراه اشاره کرد.

به گفته او پدیده انقلاب اسلامی با همه عوامل تاریخی، سیاسی، امنیتی و ... وقتی سنجیده می‌شود چیزی جز اعجاز نیست، چرا که سال ۱۳۴۱ که امام راحل پرچم نهضت این انقلاب را در دست گرفت، چه کسی پیش بینی می‌کرد و کدام تحلیلگر فکر می‌کرد یک مرجع از خانه تبعید شده پس از چندین سال در بدو ورود به کشور با استقبال چندین میلیونی مواجه شود.

اسماعیلی در ادامه به مسائل و مشکلات پس از انقلاب اسلامی از جمله درگیری با منافقین، جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ایران اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با هر شیوه و حربه‌ای درصدد سرکوب انقلاب و به زمین زدن آن برآمدند، اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با مقاومت و پایداری، اتحاد و همدلی، همبستگی و انسجام ملی موانع را یکی پس از دیگری کنار زدند و انقلاب را از این برهه سخت عبور دادند.

به گفته وزیر فرهنگ، خوشبختانه ایران اسلامی با اقتدارترین رهبری را تجربه کرده و امروز پس از ۳۰ سال بعد از امام راحل، این کشور به عنوان قدرت مسلط در منطقه ظهور کرده است. از این رو دشمن با تمام وجود، قدرت و ظرفیت به منطقه آمده تا انقلاب را به زمین بزند.

رئیس شورای فرهنگی عمومی همچنین با اشاره به اینکه مردم ایران در دوره جدید فصل تازه‌ای از ظلم و ستم دشمنان این انقلاب و نظام را تجربه کردند تصریح کرد: در این دوره دشمنان تلاش مضاعف کردند تا با تحریم‌های گسترده مردم را از صحنه بیرون کنند، اما مردم همیشه در صحنه با حضور چندین میلیونی خود در انتخابات و رای به رییس جمهور مردمی ثابت کردند که تحریم‌ها و تلاش دشمنان بر روی آن‌ها بی تاثیر است و آن‌ها همواره پشتیبان نظام و رهبری هستند. 

انتهای پیام/

 

نظر شما