شناسهٔ خبر: 52361881 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشییع پیکر آیت الله صافی گلپایگانی در نجف اشرف+ فیلم و تصاویر

پیکر آیت الله صافی گلپایگانی در مرقد امیر المؤمنین علی (ع) در نجف اشرف تشییع شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان –  صبح امروز پیکر آیت الله صافی گلپایگانی به منظور برگزاری مراسم تشییع، وارد نجف اشرف شد.

 دفتر آیت الله سیستانی روز گذشته از فضلای حوزه علمیه نجف خواسته بود تا در مراسم تشییع جنازه آیت الله صافی گلپایگانی که در نجف برگزار می‌شود، شرکت کنند.

دفتر آیت الله سیستانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از فضلای حوزه علمیه و طلاب درخواست می‌شود تا در تشییع جنازه مرجع دینی آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (قدس سره) که در صبح پنجشنبه اول رجب المرجب در ساعت ۱۰ از مسجد شیخ طوسی (رضوان الله تعالی علیه) برگزار می‌شود، شرکت نمایند. خداوند اجر و پاداش دهد.

<div id="video-display-embed-code_15574621"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8050383/15574621?width=400&height=300"></script></div>

همچنین «خبرگزاری نون عراق» از اتمام برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت الله صافی گلپایگانی در مرقد امیرالمؤمنین در نجف اشرف خبر داد.  پیکر این عالم وارسته پس از نجف، در بین الحرمین کربلا نیز تشییع و سپس در صحن سیدالشهداء به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر آیت الله صافی

پیکر آیت الله صافی

پیکر آیت الله صافی

آیت الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید پس از دوره‌ای بیماری، بامداد روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن براثر ایست قلبی در قم به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما