شناسهٔ خبر: 52358266 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین

خبرگزاری رسمی بحرین گزارش داد، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به این کشور سفر کرده، با وزیر دفاع بحرین دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های بحرینی شامگاه چهارشنبه سفر «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین و دیدار با مقامات این کشور را تایید کردند.

خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) گزارش داد «عبدالله بن حسن النعیمی» وزیر دفاع بحرین از هیأت اسرائیلی که وارد منامه شد، میزبانی، سپس با گانتز دیدار کرد.

بعدازظهر چهارشنبه، رسانه‌های اسرائیلی، از ورود وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین در سفری از پیش اعلام‌نشده خبر دادند.

منابع خبری اسرائیلی پیش‌بینی کردند که گانتز در این سفر یک توافق همکاری امنیتی با بحرین امضا و با مقامات ارشد این کشور دیدار کند.

این سفر ناگهانی، در حالی انجام شده است که منابع‌ عبری‌زبان طی چند روز گذشته هیچ گزارشی درباره سفر گانتز به بحرین منتشر نکرده بودند. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی وارد منامه شده است که «اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم نیز روز یکشنبه هفته جاری وارد امارات شد و با «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

هرتزوگ پیش از ترک تل‌آویو به منظور عزیمت به امارات متحده عربی، در پیامی توییتری سفر خود به این کشور عربی حاشیه خلیج فارس را «تاریخی» خوانده بود و از محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی به دلیل دعوت از وی برای انجام این سفر قدردانی کرده بود. امارات عربی متحده و بحرین در سال ۲۰۲۰ با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کردند.

 

انتهای پیام/

نظر شما