شناسهٔ خبر: 52340396 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از جمعه آغاز می شود؛

اکران ۱۶ فیلم از جشنواره بین‌المللی فجر در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اکران ۱۶ اثر از جشنواره فیلم فجر در این استان از ۱۵ تا ۲۲ بهمن خبر داد.

صاحب‌خبر -


باشگاه خبرنگاران جوان همدان- احمدرضا احسانی گفت: چهلمین جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در همدان برگزار می‌شود  و  سینما فلسطین و سالن سینمای مجتمع فرهنگی، هنری شهید آوینی همدان میزبان علاقه‌مندان برای اکران فیلم ها خواهد بود.

او گفت: سینما فلسطین همدان در ۲ سالن میزبان مردم در چهلمین جشنواره فیلم فجر است و  امسال ۲۲ فیلم در جشنواره فجر اکران می‌شود که از این تعداد ۱۶ اثر سودای سیمرغ در سالن یک و دو سینما فلسطین و سالن مجتمع شهید آوینی در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ به روی پرده می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به آدرس gishe ۷.ir مراجعه کنند.

به گفته احسانی  بنابر تأکید ستاد مقابله با کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، سالن‌های اکران فیلم با ۵۰ درصد ظرفیت میزبان مردم خواهند بود.

او گفت: فیلم‌های «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی، «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری، «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا در همدان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «هناس» به کارگردانی حسین دارابی، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «ماهان» به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی، «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «درب» به کارگردانی هادی محقق نیز از دیگر فیلم‌های این دوره از جشنواره در همدان هستند.

انتهای پیام/ج

نظر شما