شناسهٔ خبر: 52337401 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ان‌شاالله اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی هفته‌ی آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران ساختمانی هفته‌ی گذشته برای بیان مطالبات صنفی خود مقابل مجلس تجمع کرند. یکی از مهم‌ترین مطالبات این کارگران، حل مشکل سهمیه‌ی بیمه‌ی خود و تائید نهایی اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی توسط مجلس است. 

علی بابایی کارنامی (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) که هفته‌ی گذشته در کنار تجمع‌کنندگان حضور یافت و به آن‌ها وعده‌ی رسیدگی به مشکلات کارگران و بررسیِ اصللاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی را داد، به ایلنا گفت: ما قول پیگیری دادیم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم. 

وی گفت: ان‌شاالله اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی هفته‌ی آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: ما در حال رایزنی با نمایندگان مجلس هستیم تا نمایندگان به این اصلاحیه رای بدهند. از تشکل‌های کارگری هم می‌خواهیم موضوع را با نمایندگان حوزه‌ی انتخابیه خود مطرح کنند و در مورد اهمیت تصویب آن به با نماینگان صحبت کنند. 

بابایی کارنامی تاکید کرد: فرصت خوبی برای حل بخشی از مشکل کارگران ساختمانی است و ما امیدواریم بعد از اینکه این اصلاحیه در صحن علنی مطرح شد، نمایندگان به آن رأی بدهند.

نظر شما