شناسهٔ خبر: 52334300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رضایی: با خودگذشتگی قلی‌زاده می‌توانستیم گل دوم را به امارات بزنیم

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال با خودگذشتگی قلی‌زاده می‌توانست گل دوم را به امارات بزند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - رحمان رضایی کارشناس فوتبال درباره استفاده از امید نورافکن در دفاع وسط تیم ملی فوتبال در بازی با تیم ملی امارات گفت: زمانی  که ۱۱ نفره بودیم، روند تیم خوب بود و وقتی ۱۰ نفره شدیم، بازیکنانی در خط هافبک و فوروارد خسته شدند.  بازیکنان مجبور می‌شدند فاصله زیادی را در زمین طی کنند و لحظه آخر که قلی زاده توپ را نگه داشت، اگر مقداری از خودگذشتگی داشت، می‌توانستیم  دروازه امارات را  برای بار دوم باز کنیم.  به هر حال سلیقه مربی است که در دقایق پایانی سیاوش یزدانی را به زمین آورد.

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در غیاب شجاع خلیل زاده در بازی با تیم ملی امارات به جای استفاده از سیاوش یزدانی  از امید نورافکن در دفاع وسط بهره برد.  

شوت زدن راهکار مناسبی  برای گل زدن است 

 در نیمه اول بازی با امارات، بازیکن شوت زن نداشتیم و در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره شدن، نوراللهی، قلی زاده و جهانبخش شوت زنی کردند. مواقعی که تیم دچار مشکل می‌شود و نمی‌توان از راه ترکیبی به دروازه حریف رسید، شوت زدن راهکار مناسبی برای گل زدن خواهد بود. من معتقدم اگر ارسال از جناحین بیشتر داشتیم،  می‌توانستیم موقعیت بیشتری داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان با برد برابر تیم ملی امارات و کسب ۲۲ امتیاز در صدر جدول گروه A  مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دارد. ملی پوشان کشورمان در روز‌های ۴ و ۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ به مصاف تیم‌های ملی کره جنوبی و لبنان می‌روند.  

بیشتر بخوانید

ایران یک - امارات صفر / پیروزی یوزها در بازی تشریفاتی

انتهای پیام/

نظر شما