شناسهٔ خبر: 52317328 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

چطور برای دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنیم؟

شیوه پذیرش در دانشگاه فرهنگیان مردادماه سال آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، ثبت‌نام کنکور کارشناسی ۱۴۰۱ از روز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد. داوطلبان برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی باید از امروز تا روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

اگر‌ علاقه‌مند به رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران هستید، در صورت اخذ مجوزهای قانونی توسط وزارت آموزش و پرورش از مراجع ذیصلاح برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فوق، موضوع در مرحله انتخاب رشته‌های تحصیلی (نیمه اول مرداد ماه سال ۱۴۰۱) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ اینجا کلیک کنید

همچنین با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت نام در رشته‌هایی که در سال ۱۴۰۱ پذیرش آنها صرفاً با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می گیرد، همزمان با اعلام نتایج رشته اولیه و انتخاب رشته‌های با آزمون، در محدوده زمانی نیمه اول مردادماه سال ۱۴۰۱ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. 

نظر شما