شناسهٔ خبر: 52310855 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نشست شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز برگزار شد

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در البرز به نمایش در می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره با حضور محمود دهقان هراتی، معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، رئیس گروه سینمایی و معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، رؤسای انجمن‌های سینمایی، مدیران سینما‌ها و برخی از اهالی رسانه، برگزار و در آن درباره نحوه برگزاری جشنواره در استان، برگزاری و اختصاص سالن‌های نمایش ویژه خانواده معظم شهدا، برگزاری برنامه‌های جنبی صحبت‌هایی مطرح شد.
در این نشست محمود دهقان هراتی، معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با اشاره به تدارک برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان، گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر و نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره که به صورت همزمان با تهران در سالن‌های نمایش فیلم استان البرز پخش می‌شود، از شاخص‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌آید.
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه این نشست خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز، فرصت بسیار مغتنمی برای علاقه‌مندان به هنر هفتم و همچنین سینماگران و فعالان سینمایی استان است که در کنار این رویداد به معرفی ظرفیت‌های سینمایی و تولید فیلم در استان البرز بپردازند.
دهقان هراتی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا و نظارت دقیق اداره کل ارشاد البرز بر این امر گفت: مکان اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان البرز، تعداد فیلم‌ها و زمان‌های اکران پس از قطعی شدن هماهنگی‌ها  اعلام خواهد شد.

نظر شما