شناسهٔ خبر: 52308659 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

پنجره پرسپولیس دوباره بسته می شود

ماجرای طلب باشگاه پدیده از پرسپولیس وارد مراحل جدیدی می شود و مدیران این تیم باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت به کنفدارسیون فوتبال آسیا کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر قائم مقام باشگاه پدیده درباره شکایت این باشگاه از پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مبلغ رضایتنامه گل محمدی به باشگاه مشهدی اظهار داشت: ما  از باشگاه پرسپولیس به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردیم و در صورتی که با ما توافق نکنند از آن‌ها به AFC و CAS شکایت خواهیم کرد و  در این باره  با  هیچ کس  تعارف هم نداریم. با تمام احترامی که برای ارکان فدراسیون فوتبال قائلم،  باید بگویم که باشگاه پیگیر کارهای قانونی است و تصمیم داریم از طریق این ۲ نهاد  اجرایی شکایت از پرسپولیس را پیگیری کنیم.

مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت ۲ سال هنوز پول انتقال یحیی گل محمدی را به باشگاه پرداخت نکرده اند. به همین دلیل ما از سرخپوشان به کمیته استیناف شکایت کردند و در نهایت پرسپولیسی‌ها به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان محکوم شدند. البته باشگاه پدیده قصد دارد دیرکرد این مبلغ را هم از پرسپولیس بگیرد و قرار است مدیران ۲ باشگاه برای حل اختلافات خود با هم نشستی برگزار کنند.

البته حیدرپور مدعی شده که  ۲ بار در تماس تلفنی با درویش صحبت کردند، اما او هم مانند صدری فقط حرف زده و رفع مشکلات فقط در حد حرف باقی مانده است.  

حیدرپور گفت: اگر از باشگاه پرسپولیس به ای اف سی  شکایت کنیم، پنجره این باشگاه دوباره بسته خواهد شد و آن ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای با مشکل مواجه می‌شوند. به هر حال ما هم بدهی داریم و در صورت شکایت به‌ AFC،  پرسپولیس بیشتر از همه ضرر خواهد کرد./همشهری

برچسب‌ها:

نظر شما