شناسهٔ خبر: 52305487 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بهترین سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل (آپدیت تا فصل اول سال ۲۰۲۲)

معرفی ۵ قاتل سریالی!

صاحب‌خبر -

فصل اول Call of Duty Mobile در سال ۲۰۲۲ میلادی با محتوا و بروزرسانی‌های جدید تحت عنوان Heist منتشر شده است و دو ایونت جدید Tiger Pact و Return to Alcatraz را به همراه نقشه‌های نوین و آپدیت روی Clan Wars، بتل پس و سلاح‌های تازه به همراه دارد.

در این فصل کالاف دیوتی موبایل نیز همانند فصول پیشین، بایستی برترین سلاح‌های بازی را بشناسید تا در نبردهای بازی به تسلط کافی دست یابید. در این مقاله از ویجیاتو به معرفی و بررسی اجمالی برترین سلاح‌های فصل اول ۲۰۲۲ پرداخته‌ایم؛ توجه کنید که ممکن است این لیست -که بر اساس نوسانات متا و امتیازات کلی بدست آمده است- در تطابق کامل با تجارب شما نباشد.

برترین اسالت رایفل: Type 25

لابد انتظار Man-O-War را داشتید، نه؟! سال ۲۰۲۲ آمده و معادلات تغییر یافته است. اکنون Type 25 به لطف نرخ آتش بالا و قدرت آسیب‌دهی مناسب، بر مسند نخست تکیه زده است؛ سلاحی مرگبار با Time to Kill فوق‌العاده که در موقعیت‌های مختلف به دادتان می‌رسد.

برترین PP19 Bizon :SMG

PP19 حقیقتا در این فصل بی‌رقیب است. برد شلیک آن بسیار بالاست و از نرخ آسیب مناسب و لگد خفیفی بهره‌مند است و اگر در نبردها بر سرعت تکیه کنید، پاسخگوی نیازتان خواهد بود.

برترین رایفل MK2 Carbine :Marksman

نه! MK2 Carbine جایگاه نخست را از دست نمی‌دهد! پس از این همه برترین بودن و برترین ماندن، هم‌اکنون می‌توان آن را قابل اعتمادترین سلاح Call of Duty دانست. قدرت یک تک‌تیرانداز واقعی را دارد و در عین حال بسیار سبک و کنترل آن آسان است.

برترین Holger 26 :LMG

این اولین بار است که Chopper برترین LMG نیست. در این فصل، Chopper جایگاه نخست را به Holger 26 تسلیم کرده است. نرخ آسیب Holger 26 کمی پایین است اما با برد شلیک مناسب و نرخ آتش دیوانه‌وار خود، منطقه وسیعی را پوشش می‌دهد و جایگاه برتر خود را توجیه می‌کند.

برترین شات گان: KRM-262

KRM-262 جایگاه برترین شات گان را که سابقا متعلق به خودش بود، با شایستگی حفظ کرده است. هم‌چنان نرخ آسیب آن، دیوانه‌کننده و همراه با دقت شلیک بالایی است و کماکان نقطه ضعف همیشگی خود را یعنی نرخ شلیک کند، به همراه دارد. پس سعی کنید در شلیک نخست، دشمن را از پای درآورید واگرنه KRM-262 تا بخواهد برای شلیک بعدی آماده شود، حسابتان با کرام‌الکاتبین است!

اسلحه مورد علاقه شما در فصل جدید Call of Duty Mobile چیست؟ برترین سلاح‌های این فصل را کدام می‌دانید؟ لطفا نظرات خود را با ما و کاربران ویجیاتو به اشتراک بگذارید.

  • برای دانلود کالاف دیوتی موبایل می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

نکته‌هایی برای بهتر بازی کردن کالاف دیوتی موبایل

پرسش‌های متداول در مورد کالاف دیوتی موبایل

آیا کالاف دیوتی موبایل رایگان است؟

بله؛ شما می‌توانید کالاف دیوتی موبایل را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دریافت کنید. هر چند درون بازی این امکان فراهم شده که برخی تجهیزات جانبی مثل اسکین‌ها را با پول واقعی بخرید.

آیا می‌توانم کالاف دیوتی موبایل را روی کامپیوتر بازی کنم؟

با این که این بازی کالاف دیوتی «موبایل» نام دارد اما امکان تجربه آن روی کامپیوترها نیز فراهم شده است. اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌شود این کار را کرد، مطلب «چگونه Call of Duty Mobile را روی کامپیوتر بازی کنیم؟» را مطالعه کنید.

نظر شما