شناسهٔ خبر: 52301775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی

بررسی پرونده‌ای با ۱۳۷۴ مالباخته در نقده+گزارش

در دومین سفر رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به نقده پرونده‌ای با ۱۳۷۴ مالباخته با حضور مسئولان و کارشناسان قضایی این شهرستان بررسی شد.

صاحب‌خبر -

بررسی پرونده‌ای با ۱۳۷۴ شاکی در نقدهبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در تشریح این پرونده  گفت پرونده حساس و مهمی با 1374 مالباخته در حوزه قضایی نقده در جریان هست که به لحاظ اهمیت موضوع و کثرت شکات و مالباختگان جلسه ای با حضور مسولین قضایی و اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی  شهرستان نقده در محل دادگستری این شهرستان تشکیل و ابعاد قضیه مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در این پرونده 11 متهم دستگیر شده و تحت قرار قانونی هستند افزود: در این جلسه تاکید شد اموال مالباختگان که در اختیار متهمان است با کارهای دقیق کارشناسی و اطلاعاتی  شناسایی و توقیف  شود  تا متهمین نتوانند این اموال را از دسترس خارج کنند.

 رئیس کل دادگستری استان ادامه داد  این افراد با راه اندازی شرکتی از مردم کلاهبرداری کرده و اموال آنها را برده اند.

عتباتی ماحصل این جلسه را اولویت دادن به امر شناسایی اموال و وجوه در اختیار متهمان و استرداد سریع به صاحبان آنها عنوان و گفت با تمام توان، تلاش خواهد شد علاوه بر مجازات مرتکبین ،مالباختگان در سریعترین زمان ممکن به اموالشان برسند.

عتباتی در پایان از مردم خواست فریب کلاهبرداران خصوصا در فضای مجازی را نخورند و اموال خود را به راحتی در اختیار این سود جویان و فرصت طلبان قرار ندهند و هشدارهای دستگاه‌های قضایی و انتظامی و امنیتی را کاملا جدی بگیرند.

 

 

<div id="video-display-embed-code_7580769"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3349548/7580769?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما