شناسهٔ خبر: 52298842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی دستور رئیس جمهور

ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل

معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز برای اجرای دقیق دستور آقای رئیسی وارد رشت شد.

صاحب‌خبر -

ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحلبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گیلان ؛ سید صولت مرتضوی معاون رئیس جمهور در بدو ورود به گیلان، هدف از این سفر را پیگیری اجرای 2 دستور رئیس جمهور برای احیای تالاب انزلی، رودخانه های گوهرورد و زرجوب و آزادسازی حریم دریا اعلام کرد.

محمدعلی شجاعی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور نیز معاون اجرایی رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کند.

معاون اجرایی رئیس جمهوری در بازدید در منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: در مدت ۴۸ ساعت تمامی مناطق تصرف شده تخریب و استفاده از دریا برای تمامی مردم آزاد شود.

سید صولت مرتضوی تصریح کرد: ساحل دریاها بر اساس قانون متعلق به همه مردم است و هیچ کس حق تعرض به ساحل را ندارد.

وی  همچنین در تماس تلفنی با سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور بر اجرایی شدن دستور رئیس جمهور برای آزادسازی حریم دریا در منطقه ویژه اقتصادی انزلی تاکید کرد.

رئیس جمهور در ابتدای هفته جاری در دستوری فوری و بدون استثنا تاکید کرده بود که همه دستگاه‌های دولتی موظفند ظرف 20 روز برای آزاد سازی مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز مجاز قانونی (حداقل ۶۰ متر از ساحل دریا) اقدام کند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_7578925"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3349094/7578925?width=400&height=300"></script></div>

معاون اجرایی رییس جمهوری همچنین به تالاب بین المللی انزلی رفت و از نزدیک در جریان روند احیا این تالاب قرار گرفت.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_7579486"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3349094/7579486?width=400&height=300"></script></div>
سید صولت مرتضوی در بازدید از تالاب بین المللی انزلی گفت :‌وضعیت این تالاب مطلوب نیست و نیاز است همه دستگاه های اجرایی و جوامع محلی نسبت به احیا این تالاب ارزشمند پای کار باشند.
وی افزود :‌برای احیا تالاب بین المللی انزلی یک طرح ۱۰ ساله در نظر گرفته شده است.
ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل ورود مرتضوی به رشت برای پیگیری آزادسازی سواحل
  • مسئولان با سرعت رفع تصرف سواحل را اجرایی خواهند کرد     

نظر شما