شناسهٔ خبر: 52295305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در سرخه افتتاح می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه گفت: هم‌زمان با دهه فجر امسال، ۲۴ پروژه عمرانی و دو پروژه اقتصادی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الله کرمانی، سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: دو پروژه راهداری، ۱۰ پروژه جهاد کشاورزی، یک پروژه آب و فاضلاب، پنج پروژه شرکت توزیع برق، پنج پروژه شرکت گاز و یک پروژه کمیته امداد، با اعتبار ۴۲۵ میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح سرخه در دهه فجر است.

وی افزود: دو پروژه اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در سرخه افتتاح خواهد شد.

کرمانی گفت: همچنین در این دهه، عملیات اجرایی هفت پروژه عمرانی با 184 میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود که مهم‌ترین آنها شرکت گاز استان سمنان، شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، اوقاف و امور خیریه و شهرداری سرخه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه عنوان کرد: عملیات اجرایی یک پروژه اقتصادی که متعلق به شرکت آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال نیز در دهه فجر در سرخه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر در روز ۱۷ بهمن، سفر یک‌روزه استاندار به شهرستان سرخه خواهد بود که برای این روز هشت برنامه تدارک دیده شده که این برنامه‌ها در شهر سرخه و در روستای عبدالله‌آباد اجرا می‌شود.

کرمانی عنوان کرد: برای دهه فجر امسال ۳۵۰ برنامه در نظر گرفته شده که ۹۸ عنوان شاخص آن در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۶/ام/

نظر شما