شناسهٔ خبر: 52284370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آغاز هفته بیست‌ودوم با انتقام مس از راه‌یاب

نماینده رفسنجان با پیروزی سه امتیازی مقابل راه‌یاب ملل مریوان، به دوازدهمین پیروزی در لیگ برتر والیبال مردان رسید و 33 امتیازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، هفته بیست و دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 10 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار) و مریوان پیگیری می‌شود.

جدال مس رفسنجان و راه‌یاب ملل مریوان به عنوان تیم‌های ششم و هفتم جدول امروز درحالی برگزار شد که تا پایان هفته بیست‌ویکم دو تیم 30 امتیاز کسب کره بودند اما مسی‌ها یک برد بیشتر از حریف در کارنامه داشتند و در هفته‌های پایانی به دنبال افزایش تعداد بردها بودند. اتفاقی که این هفته هم رخ داد تا شاگردان اسماعیل بادرنگین با پیروزی سه بر صفر مقابل راه‌یاب ملل مریوان، دوازدهمین پیروزی را در کارنامه ثبت کنند و ضمن جبران شکست دور رفت، 33 امتیازی شوند.

این رقابت درحالی با ثبت امتیازات 25 بر 23، 25 بر 16 و 25 بر 20 به سود مس رفسنجان تمام شد که دو تیم پیش‌تر در هفته نهم دور رفت مقابل هم قرار گرفته بودند و راه‌یاب ملل با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیده بود.

امین برق‌لشگری و مسعود قاری نظارت فنی و داوری این دیدار که 88 دقیقه طول کشید را برعهده داشتند. مرتضی اکرمی و هادی تیموری هم داوران اول و دوم بازی بودند.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما