شناسهٔ خبر: 52278847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حماس: استقبال از سران رژیم صهیونیستی به جنایاتشان دامن می‌زند

حماس، استقبال امارات از رئیس رژیم صهیونیستی در خاک خود را محکوم و بر ممانعت از همه اشکال عادی سازی روابط با اشغالگران تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «مایه تاسف است که سفر اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به امارات و استقبال از او در حالی صورت می‌گیرد که اشغالگران حمله به مردم ما و کشتار آن‌ها را افزایش داده و سیاست پاکسازی نژادی و شهرک سازی در کرانه باختری، محاصره نوار غزه و تداوم آزار زندانیان همچنان ادامه دارد.»

به گزارش المسیره، در ادامه این بیانیه آمده است: این سفر که در راستای عادی سازی روابط ابوظبی با تل آویو است، صهیونیست ها را به ادامه و تشدید تجاوزات خود علیه فلسطینیان تشویق می کند؛ اتفاقی که از آغاز روند عادی سازی در حال رخ دادن است.

حماس همچنین در بیانیه خود خواستار عقب نشینی کشور‌ها از توافق عادی سازی روابط که تنها منافع صهیونیست‌ها در منطقه را تامین می‌کند و با منافع ملی کشور‌ها و ملت‌های عربی و اسلامی در تضاد است.

این در حالی است که اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در اولین سفر رسمی خود به امارات برای تقویت روابط با کشور‌های خلیج فارس وارد ابوظبی شد. دفتر رئیس رژیم صهیونیستی، همزمان با سفر او به امارات، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «این سفر در چارچوب تلاش برای تقویت روابط با کشور‌های حاشیه خلیج فارس همزمان با افزایش تنش در این منطقه و گفتگو درباره مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد.»

روزهای اخیر نیز مردم منطقه النقب در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در برابر اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و تلاش این رژیم برای اشغال اراضی فلسطینیان در این منطقه دست به یک قیام جمعی زدند. این تحولات نقطه عطفی در تاریخ این منطقه به شمار می‌رود که در گذشته سابقه نداشته است. تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه به منظور گسترش شهرک‌سازی‌های صهیونیستی است که به بهانه‌های واهی مردم النقب را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما