شناسهٔ خبر: 52276998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حیدری:

جاده دسترسی به دانشگاه پیام نور لردگان سال آینده آسفالت می‌شود

شهردار لردگان گفت: جاده دسترسی به دانشگاه پیام نور این شهرستان دارای مشکلات زیرساختی اساسی است که پس از رفع مشکلات آسفالت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - ذوالفقار حیدری در خصوص مطالبه شهروند خبرنگاری که از وضعیت جاده دسترسی به دانشگاه پیام نور گلایه داشتند گفت: دانشگاه پیام نور لردگان در محله حاجی آباد واقع می‌باشد، این محله تا سال ۱۳۹۴ روستا بوده و در این سال بدون داشتن زیرساخت‌های اولیه (جوی و جدول، آسفالت و ...) به شهر لردگان الحاق شد.

با توجه به وسعت زیاد این محله و مشکلات زیرساختی اساسی آن و همچنین محدودیت منابع شهرداری، بخشی از جاده دسترسی به دانشگاه پیام نور در این محله در سال ۱۳۹۸ زیرسازی و آسفالت شد، اما به دلیل نبود سیستم جمع آوری آب‌های سطحی در این محله، در هنگام بارندگی شاهد جمع شدن آب در این معبر هستیم که مشکلاتی را برای عابران بخصوص دانشجویان گرامی بوجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید

از این رو در اولویت اول، طرح جمع آوری آب‌های سطحی محله حاجی آباد تدوین شده و با پیش بینی در بودجه ۱۴۰۱ در سال آینده اجرا خواهد شد.

با اجرای جوی و جداول مطابق با این طرح بخش زیادی از مشکلات مردم محله و دانشجویان برطرف خواهد شد و در ادامه قسمت باقیمانده از جاده دسترسی به دانشگاه آسفالت خواهد شد.

دانشگاه پیام نور لردگان امسال از واحد به مرکز ارتقا یافت و یک هزار و ۲۶۰ دانشجو در ۱۵ رشته دانشگاهی در آن مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ف

نظر شما