شناسهٔ خبر: 52274205 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

کارشناس سازمان هواشناسی :

ساکنین ۲۳ استان از فردا تا چهارشنبه منتظر برف و باران دوباره باشند

کارشناس هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی ، طی فردا تا چهارشنبه برای ۲۳ استان بارش برف و باران ، کولاک و وزش باد شدید پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کبری رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی به ایرنا گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از سمت جنوب غرب از فردا ساکنان استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و نوار غربی اصفهان ، شاهد بارش برف و باران خواهند بود و به تدریج به مرکز و نوار ساحلی شمال می‌رسد.

از روز سه‌شنبه در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، اصفهان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، جنوب کردستان، جنوب زنجان، نیمه شمالی فارس، بوشهر، شمال کرمان و یزد بارندگی‌ها آغاز می شود.

اختلال در تردد، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، احتمال سقوط بهمن، مسدود شدن راه‌های روستایی در اثر بارش برف، لغو یا تاخیر در پروازها، آب گرفتگی معابر شهری ، خسارت به محصولات و آسیب به ماشین‌آلات‌ کشاورزی دور از انتظار نیست.

از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه شمالی فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خوزستان و جنوب خراسان رضوی پیش بینی می شود.

همچنین طی امروز تا فردا شب در اغلب مناطق آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در شهر های صنعتی و کلانشهرها افزایش آلاینده ها پیش بینی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام

نظر شما