شناسهٔ خبر: 52267233 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

مدیرعامل فرابورس در بازدید از تپسی مطرح کرد:

ضرورت تغییر نگاه تحلیلگران به رشد محوری در کسب و کارهای پلتفرمی

مدیرعامل فرابورس با اشاره به سیاست ها گفت: تحلیلگران باید با الگوهای جدید ارزش‌گذاری کسب و کار های پلتفرمی آشنا شوند و رویکرد را از نگاه مبتنی بر دارایی‌های فیزیکی و سود به رشد تغییر دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، میثم فدایی در جریان بازدید از تپسی و آشنایی با تازه ترین دستاوردهای این شرکت در حوزه واقعیت افزوده، علم داده و هوش مصنوعی گفت: سیاست فرابورس عمق دادن به بازار، تنوع‌ دهی و ورود صنایع جدید است. این مجموعه در تلاش است تا صنایعی مستقل از تصمیم‌ های دولتی و تغییرات نرخ ارز با آینده‌ای رو به رشد را وارد بازار سرمایه کند.

وی افزود: در تحلیل صنایعی مانند کسب و کارهای پلتفرمی، لازم است کارشناسان و تحلیلگران با الگوهای جدید ارزش‌گذاری این کسب و کارها آشنا شوند و رویکرد را از نگاه مبتنی بر دارایی‌های فیزیکی و سود به نگاه مبتنی بر رشد تغییر دهند.

میلاد منشی‌پور مدیر عامل تپسی هم در این بازدید به معرفی صنعت کسب و کارهای اینترنت‌ محور و ظرفیت‌های رشد آن در دنیا و ایران پرداخت و گفت: رشد سریع این کسب و کارها عامل اصلی جذابیت آنها است. ورود شرکت‌های اینترنت‌ محور به بورس‌ها در دنیا طی 5 سال گذشته 8 برابر شده‌ است. کسب و کارهای اینترنت‌محور با توجه به ظرفیتی که دارند، عمده سرمایه‌گذاری را در سال‌های اولیه معطوف به رشد می‌کنند.

هومن دمیرچی معاون عملیات تپسی هم با معرفی دو محصول جدید تپسی گفت: توسعه سریع جغرافیایی، اضافه کردن محصولات جدید و ورود به بازارهای تازه از مهم‌ترین برنامه‌ها در مسیر پیش رو است.

محمدمهدی صادق مدیر فناوری تپسی نیز با اشاره به توانمندی‌های فنی گروه به تاثیر استفاده از فناوری و هوش مصنوعی بر کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد در این مجموعه پرداخت.

بنابراین گزارش، این بازدید به دنبال درج نماد شرکت تپسی در بازار دوم معاملات فرابورس به عنوان اولین شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای پلتفرمی، صورت گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما