شناسهٔ خبر: 52263699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حامد احمدی خبر داد،

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)استان سمنان از اعزام 4 کاروان سلامت در ایام دهه فجر به مناطق محروم خبر داد و گفت: این کاروان ها در قالب تیم سلامت و اقدامات درمانی دندانپزشکی به مناطق محروم استان سمنان اعزام می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حامد احمدی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه  تمامی خدماتی که در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مردم داده می شود کاملا حکومتی است، گفت: از سوی هیچ دولت مورد حمایت قرار نمی گیرد و هیچ تاثیرپذیری با تغییر دولت در اقدامات ستاد ایجاد نمی شود.

احمدی با بیان اینکه تمام اقدامات ستاد با فرمان رهبری صورت می گیرد، تصریح کرد: هر زمان و هر موردی را که مقام معظم رهبری لزوم بداند که ستاد اجرایی به میدان بیایید ستاد اجرایی وارد عمل شده و با تمام توان اقدامات لازم را انجام می دهد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)استان سمنان با اشاره به اینکه ستاد اجرایی اولین مجموعه ای بود که توانست کشور را در ایام کرونا از ماسک بی نیاز کند، تشریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در ساخت واکسن نیز خط شکن بوده و توانسته بهترین نوع واکسن را در کشور با بهترین مواد اولیه تحویل وزارت بهداشت دهد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: با همکاری گروه های جهادی وابسته به ستاد اجرایی و همکاری با دستگاه های دولتی افراد نیازمند شناسایی شده و این بسته های معیشتی به آن ها تحویل داده شده است.

احمدی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با چند زیر شاخه مختلف برنامه های خود را پیش می برد، تشریح کرد:بنیاد برکت  در بحث اشتغال زایی، بنیاد 15 خرداد در بحث بیماری و بنیاد احسان نیز در بحث محرومیت زدایی در استان های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه 50تانکر آب به روستاهای محروم تحویل داده شده است، خاطر نشان کرد: تانکر های اهدایی 5 هزار لیتری و 10 هزار لیتری است که به روستاهایی که دارای کمبود آب شرب بوده اند تهیه و تحویل داده شده است.

وی با اشاره به توزیع لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی 1400، بیان کرد: در قالب پویش مشق احسان بیش از 4 هزار لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

احمدی با بیان اینکه 2 کاروان خدمات سلامت به مناطق محروم اعزام شده اند، عنوان کرد: این کاروان ها در قالب تیم دندان پزشکی و درمان به همراه توزیع داروی رایگان به بیماران مناطق محروم به این مناطق اعزام شده و خدمات لازم را انجام داده اند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه  29 مدرسه توسط بنیاد برکت در دست ساخت بود، تصریح کرد: از این تعداد 21 مدرسه تحویل داده شده است و 2مدرسه که در شاهرود و دامغان است در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی از ورود این ستاد در طرح ساخت مسکن ملی ارزان قیمت خبر داد و گفت: بیش از 300 واحد مسکونی برای ساخت مسکن ارزان قیمت ستاد اجرایی ورود پیدا کرده است که به بخش خصوصی کمک کند تا بتواند مسکن ارزانی را تحویل مردم استان قرار دهد.

احمدی از افتتاح مجهزترین خوابگاه دانشجوی کشور خبر داد و گفت: مجهزترین و بروزترین خوابگاه دانشجویی کشور توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دامغان ساخته و در ابتدای سال تحصیلی تحویل دانشگاه داده شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان از اعزام چهار کاروان سلامت دندان در ایام دهه فجر به مناطق محروم خبر داد و بیان کرد: این کاروان ها در قالب تیم سلامت و اقدامات درمانی دندانپزشکی به مناطق محروم استان سمنان اعزام می شوند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهند.

48

نظر شما