شناسهٔ خبر: 52255863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جلسه ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی

دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام اسلامی برای مردم بازگو و تبیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در جلسه ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: به برکت خون شهدا و رهنمود‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در نقطه اوج پیشرفت قرار دارد و هر روز بیش از گذشته در مسیر اقتدار و شکوفایی با حرکت به جلو راه خود را ادامه می‌دهد.
آیت الله طباطبایی، دهه فجر را بهترین فرصت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: در عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و خدمات فراوانی در شهر‌ها و روستا‌های کشور محقق شده که لازمه این دستاورد‌ها تبیین و بازگویی آن در ایام الله دهه فجر برای مردم و نسل جوان است.
نماینده  ولی فقیه در استان گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی، علمی و پزشکی با کشور‌های اطراف و منطقه قابل مقایسه نیست و دشمنان ما که سخت‌ترین تحریم‌ها را وضع کرده اند، اذعان دارند که تحریم‌ها بر روی ایران اثرگذار نبوده است.
فرماندار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز گفت: آغازین روز دهه فجر که مصادف با سالروز ورود حضرت امام (ره) است، مطابق با روال سال‌های قبل با برنامه‌های متنوع در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها در گلستان شهدای اصفهان و گلزار شهدای شهرستان‌ها و شهر‌ها و روستا‌های استان است.
محمد علی احمدی با بیان اینکه برای اقشار مختلف مردم به منظور بزرگداشت این ایام باشکوه برنامه‌های خاصی تدوین شده است، افزود: ۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر استان و به اقتضای شرایط در شهرستان‌های استان کمیته‌های مختلفی متشکل از نهاد‌های مردمی و انقلابی و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.
فرماندار اصفهان گفت: برنامه‌های ستاد دهه فجر امسال براساس چند محور از جمله تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی همچنین بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد و افزود: امسال با توجه به تقارن ۲۲ بهمن با روز جمعه، با توجه به موافقت امام جمعه اصفهان امسال مثل سال‌های گذشته جشن ملی ۲۲ بهمن در میدان امام اصفهان برگزار و بعد از آن هم نماز جمعه در همان میدان اقامه می‌شود.

نظر شما