شناسهٔ خبر: 52244821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز عملیات رفع مشکل آب آشامیدنی سه روستای دزفول

امور آبفا منطقه دزفول از آغاز عملیات رفع مشکل آب آشامیدنی سه روستای این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مصطفی اسماعیل‌سالم گفت: دستگاه حفار برای احداث چاه آب منطقه روستایی ماهور برنجی و رفع تنش آبی در روستا‌های ماهوربرنجی، سفلی و میدان دزفول مستقر شد.

به گفته امور آبفا منطقه دزفول رفع مشکل تنش آبی روستا‌های ماهور برنجی سفلی و علیا و میدان، عملیات حفاری برای احداث چاه با پیگیری مسوولان و پس از اخذ مجوز‌های لازم در منطقه ماهور برنجی آغاز شد.

او می گوید: پس از اقدامات کارشناسی و تعیین محل حفر چاه جهت تامین آب شرب بهداشتی دستگاه حفاری چاه برای انجام اقدامات حفاری در محل مذکور مستقر شد و اعتبار و تجهیزات لازم برای انجام این طرح از محل اعتبارات عمرانی آب و فاضلاب خوزستان تامین شده است.

مدیر امور آب منطقه دزفول گفت: با حفر این چاه و اتصال آن به تاسیسات آبرسانی مشکل تنش آبی در روستای ماهور برنجی سفلی، علیا و میدان مرتفع خواهد شد.

مجری آب دزفول نیز گفت: با توجه به مشکل کمی آب آشامیدنی بهداشتی سه روستای ماهور برنجی سفلی، ماهور برنجی علیا و میدان بر اساس مطالعات صورت گرفته یک حلقه چاه آب شرب در شمال غرب روستای کوثر شناسایی و در اسرع وقت حفاری و تجهیز خواهد شد.

به گفته حسین سعادتی فرد پس از حفاری این چاه و از طریق خط انتقال به طول حدود ۱۵ کیلومتر که در سال‌های قبل اجرا شده تنش آبی روستا‌های مذکور مرتفع می‌شود.

آب شرب روستا‌های ماهور برنجی علیا و میدان در حال حاضر با تانکر تامین می‌شود.

انتهای پیام/م

نظر شما