شناسهٔ خبر: 52239893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«جهاد تبیین» راهکار مقابله با جنگ ترکیبی روایت‌هاست

امام‌جمعه بخش بهمن گفت: دشمن در میادین مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی شکست‌خورده و تنها راه باقی‌مانده برای آنان جنگ رسانه‌ای است که باید با مجهز شدن به سپر جهاد تبیین در مقابل آنان قد علم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در رابطه با جهاد تبیین، اظهار کرد: عظمت انقلاب اسلامی موجودیت استکبار را به خطر انداخته و انواع شکست‌های راهبردی را در میادین مختلف سیاسی، اقتصادی فرهنگی و نظامی به آن‌ها تحمیل کرده است. لذا دشمن تنها جبهه باقی‌مانده و امید وارکننده را جنگ رسانه‌ای می‌بیند.

امام‌جمعه بخش بهمن افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز انبوهی از رسانه‌ها که نمی‌شود شمرد به خصوص فضای مجازی با هزاران متخصص در زمینه‌های هنری، رسانه‌ای و علوم ارتباطات با پشتوانه‌های مالی زیاد تلاش می‌کنند در نظام جمهوری اسلامی افکار را برگردانند، ایمان‌ها و باورها را تضعیف و تخریب کنند که راه مقابله با این توطئه‌ها، تبیین است.

تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی، مهم‌ترین و بنیادی‌ترین هدف دشمنان است

حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: دشمن که امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه‌های تابعه آن ظهور دارد از عملیات روانی هدفی مهم‌تر و بنیادی‌تر را دنبال می‌کنند و آن هم تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی است. این‌ها با این سیاه نمایی‌ها، نفرت پراکنی‌ها، یاس آفرینی‌ها و اعتماد زدایی‌ها علاوه بر این‌که فکر و باور مردم را نشانه رفته درصدد آشوب، فتنه و بر هم زدن نظم اجتماعی هستند.

دهه فجر بهار جهاد تبیین است

علیزاده با بیان این‌که جبهه انقلاب در تبیین دستاوردها و داشته‌های خود، دچار ضعف و ناکارآمدی است، ابراز کرد: ما داشته‌های انقلاب را به تعدادی موشک یا مباحث نظامی محدود کرده‌ایم درحالی‌که هزاران موفقیت علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در طول چهار دهه انقلاب اتفاق افتاده که ما آن‌ها را تبیین و برای نسل جوان و نوجوان بازگو نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: باید پیرامون دوران پهلوی که دورانی تاریک و سیاه بود و دوران انقلاب و آینده آن که روشن است، برای مردم تبیین و روشنگری کنیم. امروز انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها در دنیا مقام اول تا دهم را دارد اما متأسفانه عده‌ای دچار خودکم‌بینی هستند.

سفر رئیس‌جمهور به روسیه و وزیر امور خارجه به چین

خطیب جمعه بخش بهمن اذعان کرد: رویکردهای کنونی دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و ارتباط با کشورهایی چون روسیه و چین به مذاق دولت‌های غربی و شیفتگان ارتباط با غرب خوش نمی‌آید. در این دیدار رسانه‌های روسیه از رئیس‌جمهور ایران به عنوان فردی متدین و تسلیم‌ناپذیر نام بردند و قطع مذاکره در وقت نماز و اقامه نماز رئیس‌جمهور در کاخ کرملین از مسائلی بود که چشم‌های دنیا را به خود جلب کرد.

سفر یک‌روزه استاندار به شهرستان ابرکوه

علیزاده گفت: در سفر استاندار و مدیران کل دستگاه‌های مختلف به ابرکوه، طرح‌های خوبی برای بخش بهمن در حوزه ورزش، حوزه بهداشت، آب و راهای مواصلاتی به تصویب رسید که انشاء الله مسئولین بخش باید به جد آن را پیگیری کرده و به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/ف

نظر شما