شناسهٔ خبر: 52238270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اطـلاعیه :

محکومیت کشتار مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف عبری - عربی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اقدامات غیر انسانی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف عبری - عربی را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، اخبار تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده ، اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان های آزاده عالم پدید آورد . در این میان دخالت مستقیم برخی کشورهای عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری های اسلامی و مجامع بین المللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک ، تأمل برانگیز است .

 

براساس این گزارش، با وجود وخیم تر شدن اوضاع انسانی در یمن ، ائتلاف « عربی – غربی » به سرکردگی عربستان همچنان به بمباران مناطق مختلف یمن و مراکز عمومی مانند بیمارستان ، ادارات و مدارس ادامه می دهد و این جنایات در سکوت کامل محافل خبری آمریکایی- غربی رخ می دهد و مدعیان حقوق بشر هم چنان در برابر اقدامات جنگ افروزانه رژیم سعودی سکوت مرگباری اختیار کرده اند .

 

همچنین، برغم حمایت آمریکا و غرب از تجاوز غیرانسانی رژیم سعودی به یمن و نیز وجود مصائب بسیار زیاد تحمیل شده بر این ملت مظلوم ، ارتش و کمیته های مردمی این کشور همچنان به مقاومت مقدس خود ادامه می دهند و پیروزی های ملت یمن در صحنه نبرد نظامی به رغم حمایت های ظالمانه دشمنان منطقه ای ادامه خواهد داشت . امروز شرایط مردم یمن به دلیل تجاوز و بمباران همه روزه متجاوزان در کنار تحریم همه جانبه این کشور ابعاد تازه و گسترده ای به خود می گیرد و مردم سلحشور و مبارز این کشور هر روز با مشکلات جدیدی شوند ، مردم بی دفاع و کودکان و زنان این کشور بیشترین آسیب را در حملات غیر انسانی متحمل شده اند .

 

گفتنی است ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن محکومیت شدید اقدامات غیر انسانی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف عبری - عربی ، از ملت فهیم و رشید و استکبارستیز استان کرمانشاه دعوت می کند تا بعد از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته ( ۸ بهمن ) با انجام تظاهرات در تمامی مصلی های سراسر استان ، ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن ، خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهه عبری - عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک کش فریاد کنند .

 

لازم بذکر است ،این مراسم در کرمانشاه از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار  می شود.

پایان پیام/712

نظر شما