شناسهٔ خبر: 52238179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادگستری همدان حامی دستگاه‌های اجرایی برای احیای واحدهای تولیدی است

همدان- ایرنا- رئیس کل دادگستری همدان گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان آماده تعامل و همکاری با مدیران دستگاه های متولی برای احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا «محمدرضا عدالتخواه» روز جمعه در شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان همدان افزود: باید همه همت و تلاش مسئولان به احیای واحدهای تولیدی راکد معطوف شود.

وی ادامه داد: بازگرداندن واحدهای تعطیل به چرخه تولید سبب کاهش نرخ بیکاری و توسعه اقتصادی می شود.

رئیس کل دادگستری استان همدان از تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت پیشگیری، بازرسی و دادستانی برای بررسی تخلفات رخ داده در نحوه واگذاری زمین های مربوط به شهرک بنکداران خبر داد.

عدالتخواه تصریح کرد: این کارگروه همچنین می تواند در صورت نیاز از حضور مسئولان ادارات نیز بهره مند شود و برای دفاع از حقوق بیت المال درباره چرایی تعطیلی واحدهای تولیدی تحقیق کند.

وی بر شناسایی و احصا مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تعطیل یا نیمه تعطیل تاکید کرد و افزود: از دیگر کارکردهای تشکیل این کارگروه ویژه ارائه راهکارهای اصولی و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضا با دستگاه های متولی با هدف کمک به احیای این واحدها است.

عدالتخواه بیان‌ کرد: تعطیلی تعدادی از واحدهای تولیدی به دلیل آن است که بازار دیگر نیاز به محصولاتشان ندارد، در حالی که این واحدها می توانند با مشاوره متخصصان، تغییر در نوع محصولات تولیدی و خریداری ماشین آلات جدید و به روز به چرخه تولید بازگردند.

نظر شما