شناسهٔ خبر: 52237329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مطالبه گران میناب نشست تخصصی با موضوع قاچاق سوخت در میناب برگزار می‌کنند

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان از برگزاری نشست تخصصی «قاچاق سوخت؛ چالش‌ها و راهکارها» به میزبانی مجمع مطالبه‌گران شهرستان میناب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان صبح امروز در یک گفت و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: این نشست با هدف ارائه راهکار در سطح استان هرمزگان برای رفع معضلات و چالش های قاچاق سوخت به کمک ارائه راهکار و با حضور صاحب‌نظران این حوزه از دانشگاه و ارگان های مرتبط برگزار می‌شود.

وی به ضرورت استفاده و ارائه راهکارهای مفید در حوزه سوختبری تاکید کرد و گفت: در این نشست، چالش‌ها مطرح و با بیان راهکارهای عملی و تبادل نظر در این خصوص، راهکارهای عملیاتی به دستگاه های اجرایی ارائه می‌شود.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان گفت: استان های مرز نشین به سمت استفاده بهینه از تعاونی های مرز نشینی و کولبری حرکت کرده، اما در هرمزگان با وجود پتانسیل بالا در این بخش هنوز از آن به خوبی استفاده نشده است. 

صالحی ادامه داد: نشست تخصصی «قاچاق سوخت؛ چالش‌ها و راهکارها» روز دوشنبه، ۱۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در محل مرکز آموزش عالی میناب به صورت حضوری و به‌ صورت مجازی از طریق آدرس پیج اینستاگرامی دادرسانه هرمزگان به آدرس dadresane_hor برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما