شناسهٔ خبر: 52232172 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رئیس فراکسیون ورزش مجلس:

صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی با غیرت و هوشمندی جوانانمان رقم خورد

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس ضمن تبریک صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به جام جهانی به ملت بزرگوار ایران و مسئولان، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال، تأکید کرد که با تلاش خستگی ناپذیر و غیرت و هوشمندی جوانان عزیز و برومندمان به دست آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت, پیام تبریک محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی به مناسبت صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به رقابتهای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در کشور قطر به شرح ذیل است:

     بسم الله الرحمن الرحیم

صعود مقتدارنه و دلنشین تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر که با تلاش خستگی ناپذیر و غیرت و هوشمندی جوانان عزیز و برومندمان بدست آمد را به ملت بزرگ و به ویژه ورزشکاران سربلند میهن اسلامی ایران صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امروز بار دیگر برگ دیگری بر کتاب پرافتخار ایرانیان افزوده شد و جوانان با غیرت این سرزمین در عرصه ورزش دل همه ملت ایران را شاد کردند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این پیروزی درخشان به ملت بزرگوار ایران و مسئولان، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال، آرزومندم کلیه جوانان کشورمان در تمامی رقابت‌ها و نیز در عرصه زندگی سربلند و پیروز باشند./

پایان پیام

نظر شما