شناسهٔ خبر: 52231684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تظاهرات علیه کشتار مردم یمن در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تظاهرات سراسری علیه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن فردا بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در استان اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسن باقری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: تظاهرات سراسری علیه کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن، فردا بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این تظاهرات‌ همزمان با سراسر کشور در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان بعد از اقامه نماز جمعه با حضور مردم مومن و متدین استان اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: تظاهرات سراسری علیه کشتار مردم مظلوم یمن در شهر اردبیل نیز بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار خواهد شد.

باقری تصریح کرد: از عموم مردم متدین و شهیدپرور استان دعوت می‌شود تا بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعۀ این هفته، ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن، خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهۀ عبری- عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک‌کش فریاد کنند.

سکوت مجامع جهانی در قبال کشتار یمنی‌ها محکوم است

وی ادامه داد: اخبار تأسف‌بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا، که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده است که اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان‌های آزاده عالم پدید آورد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در این میان، دخالت مستقیم برخی کشورهای عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری‌های اسلامی و مجامع بین‌المللیِ به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک، تأمل برانگیز است.

وی ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن، گفت: امروز شرایط مردم یمن به دلیل تجاوز و بمباران همه روزه متجاوزان در کنار تحریم همه جانبه این کشور ابعاد تازه و گسترده‌ای به خود می‌گیرد و مردم سلحشور و مبارز این کشور هر روز با مشکلات جدیدی روبرو می‌شوند‌ وکه مردم بی‌دفاع و کودکان و زنان این کشور بیشترین آسیب را در حملات غیرانسانی متحمل می‌شوند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما